Digital,  Home

Digital – Social Media – ŠKODA

[cycloneslider id=”social-media-skoda”]

Als Online Marketeer a.i. ben ik voor ŠKODA verantwoordelijk geweest voor diverse digitale marketing kanalen. O.a. voor de content van ŠKODA Nederland via de Sociale Media als Facebook, YouTube, LinkedIn en deels Twitter. Denk hierbij aan de opzet van een contentplan, het verzinnen, uitwerken en begeleiden van activaties voor FB fans aansluitend bij campagnes, modelintroducties, beurzen etc. Kortom engagement creëren met onze fans en volgers en het merk ŠKODA uitbouwen in de B-t-C en B-t-B markt.

Na de studie International Marketing Management, werkzaam geweest veelal aan bureauzijde (>12 jaar) binnen de diverse disciplines van de marketing & communicatie: - ONLINE ervaring o.a.: sites (corporate, actie), email, online media/bannering, games, social - OFFLINE ervaring o.a.: DM, advertentie, RTV, CRM, Events, Projectie, Drukwerk Sinds februari 2011 beschikbaar als Freelance/ Interim Marcom professional voor projecten en tijdelijke inzet. Opdrachtgevers/projecten o.a.: bone (utrecht), Bavaria, Staatsloterij, UPC, Youngworks (amsterdam), TU/e Tevens ervaring als Mediamanager (relatiebeheerder), Traffic Manager en Operationeel manager. Specialismen +Accountmanagement +Events +Projectmanagement +Cross Media +Organizing +CRM +Traffic +Coaching creatives +Direct Marketing +Online Marketing +Offline Marketing +Actie Marketing +Fondsenwerving

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.