Communicatie,  Digital,  Home,  Marketing

Renault: Nominaties

Een mooie campagne waar ik als communicatie lover en marketing specialist erg trots op ben is ‘ Laad Me’. Met deze campagne over Elektrisch Rijden zijn we als automerk weg gegaan van de gebaande paden en hebben vol ingezet op emotie. Muziek = emotie en daar was het lied ‘laad me’ geboren. Vertolkt door Marielle Flens kwamen de letters op papier tot leven. Met dit nummer als basis hebben we er een 360 graden campagne omheen gemaakt om mensen mee te nemen in hun keuze over te stappen naar Elektrisch rijden. Barrieres weg te nemen, die er in de hoofden van de consument zijn, maar in werkelijkheid niet bestaan.

Voor deze campagne zijn we genomineerd voor een San Accent en tevens voor een Esprix Award. Winnaar of niet, hoe dan ook trots als campagne owner op het resultaat.

Na de studie International Marketing Management, werkzaam geweest veelal aan bureauzijde (>12 jaar) binnen de diverse disciplines van de marketing & communicatie: - ONLINE ervaring o.a.: sites (corporate, actie), email, online media/bannering, games, social - OFFLINE ervaring o.a.: DM, advertentie, RTV, CRM, Events, Projectie, Drukwerk Sinds februari 2011 beschikbaar als Freelance/ Interim Marcom professional voor projecten en tijdelijke inzet. Opdrachtgevers/projecten o.a.: bone (utrecht), Bavaria, Staatsloterij, UPC, Youngworks (amsterdam), TU/e Tevens ervaring als Mediamanager (relatiebeheerder), Traffic Manager en Operationeel manager. Specialismen +Accountmanagement +Events +Projectmanagement +Cross Media +Organizing +CRM +Traffic +Coaching creatives +Direct Marketing +Online Marketing +Offline Marketing +Actie Marketing +Fondsenwerving

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.