Digital,  Home,  Video/ TVC

Digital – online video Superb- ŠKODA

[cycloneslider id=”superb-youtube”]

 

Bij de introductie van de nieuwe ŠKODA Superb in Nederland is er een marketingplan gemaakt waar diverse marketingkanalen werden ingezet teneinde de sales te verhogen. Van een nieuwe TVC, website, dealermateriaal tot de activatie ‘proefrit op locatie’, sociale kanalen als Facebook, LinkedIn en YouTube. Voor ŠKODA Nederland heb ik o.a. de sociale kanalen beheerd en deze 2 online video’s mogen begeleiden voor de activatie ‘proefrit op locatie’.

Na de studie International Marketing Management, werkzaam geweest veelal aan bureauzijde (>12 jaar) binnen de diverse disciplines van de marketing & communicatie: - ONLINE ervaring o.a.: sites (corporate, actie), email, online media/bannering, games, social - OFFLINE ervaring o.a.: DM, advertentie, RTV, CRM, Events, Projectie, Drukwerk Sinds februari 2011 beschikbaar als Freelance/ Interim Marcom professional voor projecten en tijdelijke inzet. Opdrachtgevers/projecten o.a.: bone (utrecht), Bavaria, Staatsloterij, UPC, Youngworks (amsterdam), TU/e Tevens ervaring als Mediamanager (relatiebeheerder), Traffic Manager en Operationeel manager. Specialismen +Accountmanagement +Events +Projectmanagement +Cross Media +Organizing +CRM +Traffic +Coaching creatives +Direct Marketing +Online Marketing +Offline Marketing +Actie Marketing +Fondsenwerving

Leave a Reply

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.