Marketing Communicatie – Renault – Campagnes
[cycloneslider id=”renault-campagnes”]
Het einde van het jaar is in zicht, tijd om terug te kijken naar 2019. Een mooi jaar waar ik mijn interim klus heb afgemaakt bij Coop en in 1 streep doorging naar Renault Nederland. Daar nu als Interim Senior Campagne Manager de landelijke campagnes en samenwerkingen begeleid. Een druk en enerverend jaar met mooie campagnes: vele introducties van nieuwe modellen mogen begeleiden; de CLIO, de ZOE, de TRAFIC, de MASTER, de CAPTUR.
Partnership VIVA400
In dit jaar nieuwe partnerships mogen begeleiden, maar ook bestaande verder uitbouwen. Neem bijvoorbeeld mijn aandeel als Jurylid van de VIVA400 Visionista, een traject ism de VIVA voor aanstormend talent, meiden met een passie en een missie. Met als climax een prachtig event in Hotel Arena waar ik de winnaar bekend mocht maken. Zie hier het video verslag.
The voice of Holland; een nieuw partnership met in de hoofdrol de nieuwe Renault CLIO. Van uitingen op TV tot de dealeractivatie in de showrooms mogen begeleiden.
Nieuwe visie = nieuw gezicht; binnen het deels nieuwe team van Renault heb ik de mogelijkheid gekregen de grote sales momenten in het jaar, bekend als ‘Salon de Promotion’ in een nieuw jasje te steken. Vanaf de start bij de brainstorm met dealers en bureau’s, de strategie, de concepten, de shoots voor de uitingen tot de daadwerkelijke communicatie uitingen neerzetten een groot avontuur met als resultaat een nieuw gezicht: Rene Hendricks van Renault die net dat stapje extra zet voor zijn klant. Lees hier meer over deze nieuwe weg die is ingeslagen.