Hoe creëer ik engagement met mijn fans op Facebook? Is dit de juiste communicatieboodschap voor al mijn in te zetten middelen? Past deze marketingstrategie op dit moment nog bij mijn merk? Of staat er een evenement op het programma waar de invulling en productie voor gedaan moeten worden? Schuif de antwoorden niet voor je uit, want ik ben beschikbaar om hier invulling aan te geven! Bel gerust voor een afspraak: 06-24610538.
Na de studie International Marketing Management, werkzaam geweest veelal aan bureauzijde (>12 jaar) binnen de diverse disciplines van de marketing & communicatie:
- ONLINE ervaring o.a.: sites (corporate, actie), email, online media/bannering, games, social
- OFFLINE ervaring o.a.: DM, advertentie, RTV, CRM, Events, Projectie, Drukwerk
Sinds februari 2011 beschikbaar als Freelance/ Interim Marcom professional voor projecten en tijdelijke inzet.
Opdrachtgevers/projecten o.a.: bone (utrecht), Bavaria, Staatsloterij, UPC, Youngworks (amsterdam), TU/e
Tevens ervaring als Mediamanager (relatiebeheerder), Traffic Manager en Operationeel manager.
Specialismen
+Accountmanagement
+Events
+Projectmanagement
+Cross Media
+Organizing
+CRM
+Traffic
+Coaching creatives
+Direct Marketing
+Online Marketing
+Offline Marketing
+Actie Marketing
+Fondsenwerving