De pay-off van ŠKODA (officiële sponsor van de groene trui) tijdens de Tour de France is: de Tour was nog nooit zo dichtbij. En dat geldt ook voor mij :). Voor mijn interim job als online marketeer bij ŠKODA heb ik voor en tijdens de Grand Depart in Utrecht diverse activaties begeleid: vip-parking, vip-dorpkaarten, Backseat reporter. ŠKODA-rijders en -fans hebben via diverse marketing kanalen kaarten/plekken gewonnen om zo de Tour van dichtbij mee te maken. Uiteraard ook zelf genoten van het hele wielercircus op een bijzonder warme dag!
52.43536324.8313213
Na de studie International Marketing Management, werkzaam geweest veelal aan bureauzijde (>12 jaar) binnen de diverse disciplines van de marketing & communicatie:
- ONLINE ervaring o.a.: sites (corporate, actie), email, online media/bannering, games, social
- OFFLINE ervaring o.a.: DM, advertentie, RTV, CRM, Events, Projectie, Drukwerk
Sinds februari 2011 beschikbaar als Freelance/ Interim Marcom professional voor projecten en tijdelijke inzet.
Opdrachtgevers/projecten o.a.: bone (utrecht), Bavaria, Staatsloterij, UPC, Youngworks (amsterdam), TU/e
Tevens ervaring als Mediamanager (relatiebeheerder), Traffic Manager en Operationeel manager.
Specialismen
+Accountmanagement
+Events
+Projectmanagement
+Cross Media
+Organizing
+CRM
+Traffic
+Coaching creatives
+Direct Marketing
+Online Marketing
+Offline Marketing
+Actie Marketing
+Fondsenwerving
One Comment
Jeanine
Met recht een ‘hot topic’ waarbij het nodig was dat juist jíj je hoofd koel wist te houden. Girlpower! Goed gedaan, José!